podcastsesong 1, Episode 10

Slik håndterer du klager i sosiale medier

av | aug 7, 2019 | Podcaster | 0 kommentarer

Hvordan reagerer du når bedriften du jobber i får klager i sosiale medier? Og hvordan skal du respondere på kritikken?
I dagens podcastepisode får du innspill til hva du kan gjøre når du får (u)fortjent kritikk.

Disse er med

Tormod Sperstad

Gjest 1

Andre episoder:

Podcast: slik får du nettsiden på Google

Podcast: slik får du nettsiden på Google

Podcastsesong 1, episode 22: Podcast: slik får du nettsiden på GoogleTormod Sperstad, digital rådgiver i DMT AS30. oktober 2019 Hva må du gjøre for å få nettsiden din på Google? Svaret på det får du i denne podcastepisoden. Hva gjør du for å få nettsiden på Google, og...

0 kommentarer

Send inn en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Få gratis tips om digital markedsføring rett i e-postkassa di:
Har du lyst til å ta bedriften din fra 😥 til 😍 ?
Nyttige, enkle tips om hvordan små og mellomstore bedrifter kan bruke digital markedsføring for å få flere kunder og større omsetning