podcastsesong 1, Episode 10
Slik håndterer du klager i sosiale medier

Hvordan reagerer du når bedriften du jobber i får klager i sosiale medier? Og hvordan skal du respondere på kritikken?
I dagens podcastepisode får du innspill til hva du kan gjøre når du får (u)fortjent kritikk.
Disse er med
Tormod Sperstad
Gjest 1
Andre episoder:
Podcast: slik får du nettsiden på Google
Podcastsesong 1, episode 22: Podcast: slik får du nettsiden på GoogleTormod Sperstad, digital rådgiver i DMT AS30. oktober 2019 Hva må du gjøre for å få nettsiden din på Google? Svaret på det får du i denne podcastepisoden. Hva gjør du for å få nettsiden på Google, og...
Podcast: derfor bør bedrifter bruke Instagram til markedsføring
Har bedriften du jobber i ikke tatt i bruk Instagram som markedsføringskanal ennå? I dagens podcast får du noen grunner til at også bedriften din bør bruke insta aktivt.
Få gratis tips om digital markedsføring rett i e-postkassa di:
Har du lyst til å ta bedriften din fra 😥 til 😍 ?
Nyttige, enkle tips om hvordan små og mellomstore bedrifter kan bruke digital markedsføring for å få flere kunder og større omsetning
0 kommentarer